بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

شكايت 7 فعال سیاسی از گروه نظامی– اطلاعاتی و آمران در انتخابات + فايل صوتي

شكايت 7 فعال سیاسی از آمران نظامی– اطلاعاتی تقلب در انتخابات به قوه قضاييه

. ادامه راه سبز(ارس): هفت فعال سیاسی، شکایت خود را از گروه نظامی– اطلاعاتی و آمران ومباشران تقلب در انتخابات به رئیس قوه قضاییه و سازمان قضایی نیروهای مسلح تسلیم کردند. این نامه به امضای محسن امین زاده، مصطفی تاج زاده، عبداله رمضان زاده، فیض الله عرب سرخی، محسن صفایی فراهانی، محسن میردامادی و بهـزاد نبـوی رسیده است.

این هفت عضو سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و جبهه مشارکت، پس از انتخابات بازداشت و به جرم اقدام علیه امنیت ملی به حبس های طولانی محکوم شده اند.

در بخشی از این نامه آمده است: «ما امضاءکنندگان این شکایت، تعدادی از قربانیان پرونده سازی ها و خلاف کاری های گروهی استبداد طلب ا زجمله عده ای از نظامیان قانون شکن، درجریان انتخابات ریاست جمهوری دهم و پس از آن هستیم که از سوی همان گروه دستگیر و متهم به اقدام علیه امنیت کشور شده ایم و بر اساس آن با احکام ظالمانه، به زندان های طویل المدت و محرومیت از حقوق اجتماعی محکوم گردیده ایم.»

در این نامه تاکید شده است: «هزینه های تحمیل شده به ما امضاء کنندگان این شکایت کمترین خسارات فعالیت این جریان مداخله گر در انتخابات و نفوذ آنان در نهادهای رسانه ای ، قضایی و انتخاباتی کشور است لذا ما قبل از هرچیز نسبت به استقلال ملی، تمامیت ارضی کشور، آزادی ها و حقوق شهروندی، بنیان های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران احساس نگرانی می کنیم و در مورد خطرات فعالیت و نفوذ چنین جریان خطرناکی در نهادی های مختلف به ویژه نهادهای نظامی و اطلاعاتی کشور هشدار می دهیم . با توجه به مراتب فوق و اعتراف سخنران به جرایم و مداخلات غیر قانونی این گروه نظامی- اطلاعاتی و آمران و مباشران آنها، ما امضاء کنندگان زیر به شرح پیش گفته، شکایت خود را از سردار مشفق، این گروه نظامی – اطلاعاتی و آمران و مباشران آنها به آن مقام محترم تسلیم می کنیم.»

در پایان این نامه با اشاره به شکایت محمد خاتمی در مورد تخلفات انتخاباتی برخی از فرماندهان نظامی در سال 1384خاطر نشان شده است: این شکایت با توجه به اظهارات مکرر مقامات عالی نظام مبنی برضرورت پیگیری شکایات مربوط به تخلفات انتخاباتی از طریق مراجع قانونی ذیربط، تقدیم شده است. امیدواریم این اعلام جرم به سرنوشت شکایت جناب آقای خاتمی رئیس جمهور وقت در سال 1384 در مورد تخلفات برخی فرماندهان نظامی در انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری دچار نشود؛ شکایتی که اگر مورد رسیدگی قرار می گرفت دیگر شاهد دخالت های مکرر غیر قانونی این گروه از مسئولان نظامی و اطلاعاتی در انتخابات، بویژه انتخابات ریاست جمهوری دهم، حوادث خیابانی ناشی از آن و هزینه های گزاف و غیرقابل جبران آن برای کشور و ملت ایران نبودیم. به باور ما امروز نیز در صورت عدم توجه به این جرایم و عدم رسیدگی به مداخلات غیرقانونی این گروه و آمرین و مباشران آنها درانتخابات ریاست جمهوری دهم، علاوه بر اینکه ابعاد عدم سلامت این انتخابات و علل و عوامل واقعی آن و همچنین علل و عوامل واقعی ایجاد کننده بحران پس از انتخابات روشن نمی شود، درآینده نیز انتخابات قانونی، سالم، آزاد و رقابتی در کشور ما بطور کلی بلاموضوع خواهد شد .

لينكهاي نسخه pdf شكايت نامه بهمراه فايل صوتي داستان سرايي سردار مشفق جهت دانلود در زير مي آيد:

(متن خلاصه شكايتنامه 7 فعال سیاسی از آمران نظامی– اطلاعاتی تقلب در انتخابات به قوه قضاييه)
جهت دانلود فايل pdf بر روي تصوير زير كليك كنيد



(فايل صوتي داستان سرايی سردار مشفق در همایش سراسری روحانیون در شهر مشهد آبان ۸۸)

جهت دانلود فايل صوتي "اينجا" كليك كنيد

نام سردار مشفق را بیشتر خواهید شنید. هم او که انتشار فایل صوتی سخنرانی اش پیرامون انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته شکایت هفت نفر از چهره های سرشناس اصلاح طلب را در پی داشته است. سخنرانی مشفق سندی محکم از دخالت سازمان یافته نیروهای نظامی در روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است .

این سند نشان می دهد که باند اطلاعاتی و نظامی وابسته به نهادهای عالی رتبه قدرت چگونه کودتای انتخاباتی سال گذشته را رقم زدند. او در سخنرانی اش از انواع و اقسام کارشکنی ها در فعالیت های انتخاباتی نامزدهای اصلاح طلب می گوید، از تلاش مستمر برای به قدرت رساندن دوباره "محمود احمدی نژاد" و این که هر کس در مقابل او قرار می گرفت بی درنگ باید سرکوب می شد. سردار مشفق که سمت جانشینی معاون اطلاعات قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دارد در سخنرانی اش، خود را فردی همه فن حریف معرفی می کند که مورد اعتماد رهبر جمهوری اسلامی است . او با نمایشی از اقتدار و اعتماد به نفس علاوه بر طرح ادعاهای جاسوسی و خیانت و براندازی علیه نیروهای فکری و اجرایی جریان اصلاح طلب، ادبیاتی آغشته به فحش و ناسزا را درباره آنها به کار می گیرد و نه تنها اصلاح طلبان که اصولگرایان منتقد حکومت را از دم تیغ می گذراد. سخنرانی او چند هفته ای است که به صورت فایل صوتی در اینترنت و تلفن های همراه تکثیر شده اما اعلام شکایت هفت نفر از چهره های اصلاح طلب نسبت به این سخنان بار دیگر سردار مشفق و تمام نیروهای حامی کودتای انتخاباتی سال گذشته را به مرکز توجه افکار عمومی آورده است. تمامی امضاکنندگان شکایت نامه یعنی "محسن امین زاده"، "مصطفی تاج زاده"، "عبداله رمضان زاده"، "فیض الله عرب سرخی"، "محسن صفایی فراهانی"، "محسن میردامادی" و "بهـزاد نبـوی" قربانیان سرکوب سیاسی پس از انتخابات هستند و در دادگاه های نمایشی با احکام سنگین زندان مواجه شده اند. در چنین شرایطی شکایت آنها از تئوریسیان ها و مجریان کودتای انتخاباتی سال گذشته شهامت این افراد را در پایداری بر حق انتخاب آزادانه شهروندان و صیانت از آرای عمومی نشان می دهد.

نیت کسانی که در نیمه شب 21 خرداد ماه 88 سیستم پیام کوتاه تلفن های همراه را قطع کردند کاملا مشخص است. هدف آنها از بین بردن توان ارتباط گیری نمایندگان نامزدهای رقیب محمود احمدی نژاد در حوزه های رای گیری بود. این همان چیزی است که سردار مشفق هم به طور صریح در سخنرانی خود به آن اشاره کرده است. وی در بخشی از سخنان خود به صراحت اعتراف می کند که: "....به لطف امام زمان.... شب قبل از انتخابات هرسه جا ( منظور شبکه پیام کوتاه و تلفن های محل های دریافت گزارش های ( پیام های کوتاه) نمایندگان آقای موسوی در شعب اخذ رای درباره وضعیت سلامت انتخابات است.) را مختل کردیم...." و تکرار می کند: "......در سیستم انتخابات که خوب به لطف امام زمان قبل از انتخابات یعنی شب قبل از انتخابات بین 8 تا 12 شب هر سه جا شناسایی شد و هر سه جا را مختل کردیم و نگذاشتیم ادامه بدهند......." او می گوید: "...... برای هرکدام از ناظران سر صندوق یک موبایل و یک خط ایرانسل گذاشته بودند در اختیارشان . اینها سر صندوق های رای ساعت به ساعت از طریق برقراری شماره تلفنی با این اس ام اس سنتر اطلاعات صندوق را ساعت به ساعت منتقل می کردند....... من به عنوان نماینده کاندیدا سرصندوق شماره اس ام اس سنتر را می گرفتم، شماره 1 را می زدم حجم جمعیت سرصندوق را نشان می داد که زیاد است یا کم است. 2 را که می زدم معنی اش این بود که اصول گرا ها در این صندوق رای دارند یا اصلاح طلبان. هرکدام از این عددها تعریفی داشت در این اس ام اس سنتر، اینها می توانستند با اس ام اس سنتر رصد بکنند ساعت به ساعت انتخابات سرتاسر کشور را ........"

0 نظرات :: شكايت 7 فعال سیاسی از گروه نظامی– اطلاعاتی و آمران در انتخابات + فايل صوتي

آخرين اخبار ارس